Wersje językowe
Gwarancje
Pakiety gwarancyjne - ROKK Smart i Heavy

Gwarancja producenta

Dokumentem potwierdzającym prawo do gwarancji jest dowód zakupu, który dołączony jest razem z towarem.

Każdy produkt znajdujący się w naszej ofercie objęty jest gwarancją. Uszkodzenia bądź wady produkcyjne pojawiające się w tym okresie objęte są bezpłatną naprawą lub wymianą sprzętu na nowy.

Seria Smart

5 lat gwarancji na materiał konstrukcji stalowej, 12 miesięcy gwarancji na tapicerkę, 12 miesięcy gwarancji na elementy eksploatacyjne: linki, kółka, łożyska, rolki, elementy ochronne.

  • użytek prywatny,
  • studio treningu personalnego,
  • siłownie firmowe,
  • sale treningowe,
  • hotele,
  • drużyny sportowe,
  • ośrodki rehabilitacyjne.

Seria Heavy

10 lat gwarancji na materiał konstrukcji stalowej, 12 miesięcy gwarancji na tapicerkę, 12 miesięcy gwarancji na elementy eksploatacyjne: linki, kółka, łożyska, rolki, elementy ochronne.

  • siłownie,
  • kluby fitness,
  • użytek prywatny,
  • studio treningu personalnego,
  • siłownie firmowe,
  • sale treningowe,
  • hotele,
  • drużyny sportowe,
  • ośrodki rehabilitacyjne.

Gwarancja nie obejmuje:

  • uszkodzeń wynikających z użytku sprzętu niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • uszkodzeń związanych z przekroczeniem dopuszczalnego, maksymalnego udźwigu,
  • zużycia wynikającego z eksploatacji (zadrapania, otarcia wynikające z użytkowania),
  • uszkodzeń wynikających z eksploatacji w warunkach nietypowych dla danego produktu,
  • umyślnego uszkodzenia,
  • uszkodzeń wynikających z niewłaściwego montażu,
  • uszkodzenia mechanicznego wynikającego z niewłaściwego użytkowania,
  • braku konserwacji zaleconej w instrukcji obsługi.

Konserwacja sprzętu:

  • zaleca się systematyczną kontrolę (raz w miesiącu) stanu dokręcenia wszystkich połączeń gwintowych, a w szczególności połączenia stanowiącego oś obrotu oparcia i siedziska oraz elementów systemu regulacji,
  • kontrola stanu linek, łożysk, kółek prowadzących, prowadnic powinna być przeprowadzana raz w miesiącu,
  • zaleca się systematyczną wizualną kontrolę stalowych elementów konstrukcyjnych oraz elementów złącznych. Wszelkie uszkodzenia (trwałe odkształcenia, pęknięcia, pęknięcia spoin, zerwane gwinty itd.), będące skutkiem nieprawidłowego użytkowania (przeciążenia urządzenia) należy traktować jako wady wyłączające urządzenie z użytkowania do czasu naprawy,
  • tapicerka wykonana jest ze skóry syntetycznej. Stosowanie preparatów opartych na bazie alkoholu, wosku lub nafty powoduje szybsze sztywnienie i pękanie materiału. W związku z tym producent zaleca używanie do czyszczenia czystej wody, wody z mydłem lub preparatów dedykowanych do czyszczenia skóry ekologicznej,
  • stalowe elementy konstrukcyjne urządzenia pokryte są powłoką lakierniczą nakładaną proszkowo, a elementy złączne ocynkowane. Uszkodzenia mechaniczne powłok, powstałe podczas użytkowania mogą skutkować utlenianiem się odsłoniętej powierzchni stali. Występująca w takim przypadku powierzchniowa korozja nie wpływa na funkcjonalność oraz bezpieczeostwo użytkowania urządzenia,
  • elementy lakierowane proszkowo mogą być czyszczone przy pomocy płynnych, łagodnych środków detergentowych, rozcieńczonych w ciepłej wodzie. Wszystkie powierzchnie powinny być czyszczone przy pomocy miękkich tkanin, gąbki lub pędzla z naturalnego włosia. Materiały o działaniu ciernym mogą spowodować trwałe uszkodzenie powłoki.

Serwis pogwarancyjny

Po skończonym okresie gwarancyjnym również oferujemy pełne wsparcie dla naszych Klientów. Możesz zakupić u nas oryginalne części, które wymagają wymiany, jak np. tapicerka i elementy eksploatacyjne.

Plik do pobrania

Warunki gwarancji ROKK

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl